czwartek, 27 czerwca 2013

Scrap

Wczoraj wieczorem wzięłam się za mój pierwszy scrap. Do tej pory nie mogłam się przekonać do tej formy z powodu jej niepraktyczności, ale przyznam, że samo wykonanie go było wielką przyjemnością.
Potwierdziło się też to, co już wcześniej u siebie zaobserwowałam - zawsze to co zaplanowałam różni się od efektu końcowego. Chyba muszę się z tym pogodzić, bo czego się nie tknę zasada ta pozostaje niezmienna ;)
Do scrapa użyłam min.: papieru firmy K&Company z serii SW Nature Susan Winget, stempli 3rd Eye (ćma i liście); dadatków: Prima Marketing, DCWV, The ScrapCake oraz K&Company, kwiatków firm: Craft Creative i Prima Marketing; perełki w płynie oraz Glossy accents.
















Praca ta powstała na wyzwanie Lift Summer Crafts i inspirowana była poniższą mapką.


4 komentarze:

  1. Przepięknie ukwiecony, pogodny scrap! Takie lubię ogromnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękujemy za Twoją interpretację mapki i że zechciałas wziąć udział w naszej zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny, zaczarowany ogród stworzyłaś:-)

    OdpowiedzUsuń