poniedziałek, 17 czerwca 2013

Kartka imieninowa dla babci

Na prośbę koleżanki zrobiłam kartkę imieninową dla jej babci. Moje pierwsze zlecenie :)
Jedynym wymogiem było to, że kartka ma być kwiatowa, z przewagą czerwieni.
Kwiatki nie były problemem :), natomiast z kolorystyką musiałam nieco pogłówkować, bo nie miałam zbyt wielkiego wyboru papierów w tym kolorze. No ale, udało się dzięki bloczkowi papierów firmy K&Company z serii SW Nature Susan Winget oraz papierów firmy DCWV o wdzięcznej nazwie Once upon a time :)
W centrum znalazł się stempelek Magnolii z najnowszej kolekcji, tyle, że zrezygnowałam z krzyżyka na piersi na rzecz ćwiekowego serduszka, które jeszcze dodatkowo podkolorowałam promarkerem.
Do tego doszły jeszcze moje ulubione kwiatki papierowe mini w kolorze żółtym i czerwonym, trochę scrapków znalezionych na allegro, ćwieki, wstążeczki, brokat, perełki w płynie, serwetka, element z die-cuts firmy Kaisercraft z serii Sweet Nothings, odrobina Glossy accents i gotowe :)
Efekt końcowy wyszedł bardzo intensywnie, ale jestem zadowolona :)







Poniżej bloczki papierów, z których korzystałam:


1 komentarz:

  1. Piękna kartka! Bajecznie kolorowa i świetnie, że wnętrze też ozdobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń