środa, 20 listopada 2013

okrągła kartka na Święta

Tę kartkę przygotowałam na wyzwanie Magnoliowych Polek i przy okazji odkryłam, że ten pomysł będzie też pasował do wyzwania z planszą do bingo na blogu sklepu Ewa. :)



Od jakiegoś czasu chodził za mną pomysł wykorzystania zdobycznej koronki jako tła
i przyznam, że bardzo mi się podoba efekt.


Do zrobienia kartki wykorzystałam: papier BoBunny Elf Magic - Chorus; papier Magicznej Kartki Pod Moim Niebem 008, zdobyczną koronkę, tasiemki, napis z tektury Tricksart, półperełki, scrapki, perełki w płynie, Crackle accents, pudry do embossingu oraz stempel Magnolia Merry Christmas Tilda.


Do pokolorowania stempla użyłam Promarkerów.


Kartkę zgłaszam na:

*
Magnoliowe Polski - Świąteczne wyzwanie

*
Blog Sklep Ewa - Wyzwanie 19 - Bingo

*
Crafty Sentiments - Christmas

*
Magnolia Down Under Challenges - Challenge 223 Jingle Bells

*
Marvelous Magnolia Challenge - Anything Goes


5 komentarzy:

  1. Pięknie :) Najfajniejsze prace to te, gdzie się wykorzystuje "coś zdobycznego" ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Thank you for sharing you lovely Christmas card with us at crafty sentiments
    Hugs Kelly

    OdpowiedzUsuń
  3. Awww! This is so pretty! Thank you so much for playing along with us at Crafty Sentiments Designs this week! We hope that you will play along with us again soon! Good Luck in the Draw!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo bogato to wygląda z koronką pod spodem!
    u mnie niemoc - i przyznaję, że dzisiaj dopiero puściłam do Ciebie ATC.. :( cóż - tak bywa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lovely!
    Thank you for joining us at the Marvelous Magnolia challenge. Hope to see you again soon!
    Hugs,
    Tamara

    OdpowiedzUsuń