niedziela, 10 listopada 2013

ATC "Lubię szyć"

To ATC powstało na październikową wymianę ArtGrupy ATC. Temat: "Lubię szyć" nie jest bliski memu sercu, ale i tak w głowie ulęgło mi się stado pomysłów i przy okazji świetnie się bawiłam. Na domiar dobrego jestem zadowolona z efektu końcowego. :)


Powstała praca w klimacie vintage pink ;) Elementy obowiązkowe to: szpilka, guzik, materiałowa tasiemka, embossingowe "przeszycia" i obrazek z maszyną do szycia.



Do zrobienia ATC użyłam papierów Primy z kolekcji Delight (świetne do bazy, bo są dość sztywne i trzymają fason :P), papieru Kaisercraft z kolekcji Enchanted Garden, tasiemki vintage, serwetki z wykrojnika, stempli Prima Marketing, Glossy Accenst i białego pudru do embossingu plus reszta dodatków.




11 komentarzy:

  1. Mała Mi - cieszę się, że jedna vintage'owa maszyna będzie wkrótce moja :) nie widzę Twojego adresu - mój jest na blogu - pisz proszę, ja odpowiem dobrze?

    OdpowiedzUsuń
  2. A druga maszyna przyjedzie do mnie :) już się cieszę,adres wysłałam mailem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hm..Do mnie nie przyjdzie..( tym razem )-?Ale wersja pink- vintage bliska memu sercu : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze koty za płoty - super Mała Mi. Tak się cieszę, że dołączyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mała Mi - jesteś wielka! ;)) serdeczne dzięki !!! co za kiermasz rozmaitości przydasiowych do kompletu z ATC szytym embossingiem ;) A ja swoje dopiero puszczam :/

    OdpowiedzUsuń