niedziela, 17 listopada 2013

Gratulacje

Kartkę tę machnęłam na szybko, bo będzie mi potrzebna na jutro. Koleżanka z pracy obroniła właśnie dyplom i wpadłam na pomysł żeby jej zrobić jakąś elegancką, niezbyt ozdobną (buuu) karteczkę z gratulacjami dla świeżo upieczonej pani magister. :)



Z początku miała wyglądać inaczej. Napis miał być zrobiony z girlandy literek z masy plastycznej, ale okazało się, że słowo "gratulacje" jest stanowczo za długie jak na format kartki, tak więc szybciutko przeorganizowałam swoje plany i wydrukowałam napis a potem przyoblekłam go w ramkę z dodatków Kaisercraft z kolekcji On This Day.


Do wykonania jej użyłam także papierów Kaisercraft z kolekcji Tigerlilly i Periwinkle oraz Prima Marketing z kolekcji Delight, sznureczek i motylki oraz bradsy Prima Marketing z kolekcji Anna Marie.


Czyli nawet w tak oszczędnym projekcie, jak na mnie, udało mi się upchnąć całkiem sporo rzeczy :)


*
Kartkę wrzucam na Avenue 613 - Challenge 46 Anything Goes


3 komentarze:

  1. Nice card, love the butterfly's. Thanks for joining us at 613 Avenue Create this week. PennyRae DT

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the simplicity of your design! I think it is elegant and very well done! Thanks for dropping this off by our house here at 613 Avenue Create!
    Hugz,
    Chana, Owner

    OdpowiedzUsuń
  3. Love how you've built up the dimension around the sentiment. Beautiful CAS design. Thanks for the inspiration and thanks for playing in our neighborhood at 613 Avenue Create!

    Kathi
    Co-Owner

    OdpowiedzUsuń