czwartek, 8 sierpnia 2013

Album Lusi

Skończyłam pracę nad najnowszym albumem.
Jest to prezent jaki zamówiła moja koleżanka dla swojej bratanicy, więc zaangażowałam ją by mi dzielnie pomagała w oklejaniu i przycinaniu, a przy okazji hamowała moje zapędy do ozdabiania "na bogato", choć jak się później okazało jej też trzeba było wyperswadować kilka ozdobników ;)
Z efektu jestem bardzo zadowolona i mam nadzieję, że pozostałe strony, które zostawiłyśmy do zagospodarowania rodzicom Lusi, wkrótce się wypełnią następnymi pięknymi zdjęciami maleństwa.





Współautorka albumu oraz autorka większości zdjęć zamieszczonych w albumie:



3 komentarze:

  1. Ojej ależ cudowny albumik! :) Małe dzieci są takie słodkie :) A ich urocze twarzyczki świetnie się prezentują w tak świetnych albumach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyłącz sobie potwierdzenie komentarza bo ciężko wpisywać te kody maszynowe :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Zrobione :) To prawda, małe dzieci są bardzo wdzięcznym tematem :)

    OdpowiedzUsuń