niedziela, 29 czerwca 2014

Coś nowego, coś innego

Wczoraj, w ramach pikniku dla seniora, moja koleżanka organizowała warsztaty rękodzieła. Poprosiła bym jej towarzyszyła i porobiła trochę zdjęć. Przy okazji 2 godzinnych warsztatów, trochę by wtopić się w tłum, a bardziej z ciekawości, sama zaczęłam coś tam wyplatać pod jej przewodnictwem.
Teraz jestem dumna i blada, bo to pierwsze COŚ (chyba najbardziej przypomina osłonkę na doniczkę) wyplecione przeze mnie w życiu.
Udało mi się zrobić kilka zdjęć w trakcie tworzenia, gdy moją pracę ktoś przechwytywał ;)



Sam piknik seniora (poprzedzony paradą) uważam za świetną inicjatywę. Widziałam tam bardzo dużo radosnych ludzi, pełnych pasji i ciekawości świata, potrafiących się wspaniale bawić. Na taką radość życia i pogody ducha przyjemnie się patrzyło, a wrażenia tym lepsze, że mogłam w tym uczestniczyć.
Warsztaty w których uczestniczyłam prowadzone były przez Barbórka dizajn, której fantastyczne prace polecam waszej uwadze :)

1 komentarz:

  1. Świetna inicjatywa i pomysł :)
    Aneto, proszę Cię o kontakt, niestety nie mogę odnaleźć Twojego maila.

    OdpowiedzUsuń