wtorek, 10 grudnia 2013

Święta, święta...

Kolejne kartki na święta :)
I tym razem postanowiłam wykorzystać dary z wymiany ATC :)
Są to tłoczone tła, wstążka i kolorowe perełki.
Ponadto postanowiłam pobawić się moim nowym nabytkiem czyli udziwnionymi pudrami do embossingu. Super zabawa :)

Pierwsza karteczka zrobiona została na bazie czerwonego kartonu, z białym, tłoczonym tłem na którym wylądowała ptaszek, gwiazdki i inne dodatki z Magicznej Kartki oraz półperełki, wstążka i ta dam...
Shaved ice firmy Stampendous.
Można z nim robić cuda wianki. Ja na razie wypróbowałam przyklejanie na klej (trochę się sypie) i topienie nagrzewnicą (trzyma się dobrze i nie traci nic ze swego uroku).





Kartkę zgłaszam na:

*
Challenge #147 Simple Christmas


--------------------------------------------------------------------------------------

Do zrobienia kolejnej kartki wykorzystałam podobną bazę, do tego doszło trochę papierów BoBunny, jeleń i gałązka z wykrojnika, kolorowe półperełki, dodatki z Magicznej kartki, gwiazdki z masy Martha Stewart i... he, he, kolejny wynalazek - Chunky White także firmy Stampendous.
Z tym pudrem było nawet więcej zabawy, Przyklejony wygląda trochę jak drobniusieńki żwirek dla kota, albo sypki (grudkowy) śnieg - taki co to nie chce się lepić. Natomiast podgrzany zaczyna się pienić, kipieć i tworzy fantastyczną fakturę. Chwilowo jest to mój faworyt pośród dziwnych dziwności, które ostatnio zakupiłam :)





Kartkę zgłaszam na:

*
City Crafter Challenge Blog Week 189 ~ Christmas Colors 

*
Crafty Sentiments - Christmas




12 komentarzy:

  1. Stunning cards!!! Thanks for sharing this week at CCCB :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. stunning cards
    thanks for playing with us at crafty sentiments
    hugs
    céline

    OdpowiedzUsuń
  3. Wonderful cards, love them both! Your details are lovely. Thanks for joining us at SweetStamps.com this week for the Simple Christmas Challenge!

    OdpowiedzUsuń
  4. Your cards are stunning!! Thanks so much for playing along at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, przepiękne!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. great cards! Fab use of diecuts and amazing layouts! Thanks for joining us at crafty sentiments this week and good luck x

    OdpowiedzUsuń
  7. Love the dimension!! They are fab!! :) :) Thank you for joining us @ Crafty Sentiments for our “Christmas” theme!! :) :)
    Nicole’s Craft Nook

    OdpowiedzUsuń
  8. what beautiful cards, thanks for joining us at Crafty Sentiments

    OdpowiedzUsuń
  9. Such beautiful cards! Thank you for joining us at CCCB!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję pięknych prac i wygranej na CCCB : ) Wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń